0

“نواز شریف کی تقریر کی پذیرائی آج کے بھارتی اخبارات میں نظر آئی’

وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز کاکہنا ہےکہ نواز شریف نے انتخابی عمل کو مشکوک بنانے کی کوشش کی، خوشی ہوئی کہ کل نواز شریف توانا ،تندرست  اور ہشاش بشاش لگ رہے تھے۔

اسلام آ باد میں دیگر وفاقی وزراء کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیراطلاعات شبلی فراز کاکہنا تھا کہ ہمیں خوشی ہوئی کہ نوازشریف کل تندرست اور خوش لگ رہے تھے، پتا نہیں نواز شریف کا پاکستان آنے کا دل ہے یا نہیں۔

سابق وزیراعظم نواز شریف کی اپوزیشن کی آل پارٹیز کانفرنس(اے پی سی) میں لندن سے بذریعہ ویڈیو لنک خطاب پر گفتگو کرتے ہوئے شبلی فراز کا کہنا تھا کہ درخواست ہے کہ الیکشن کو متنازع نہ بنائیں، 2018 کے الیکشن میں 90 پٹیشنز الیکشن کمیشن میں جمع ہوئیں، 16 ایسے حلقے تھے جس میں ہمارے امیدوار 3 ہزار سے کم مارجن سے ہارے، اگر الیکشن شفاف نہیں تھے تو ہماری ان 16 نشستوں پر کیوں کسی نے مدد نہیں کی۔

شبلی فراز کاکہنا تھا کہ عدالت ان کے حق میں فیصلہ دے تو ٹھیک، خلاف دے تو غلط ہے، حقائق جانتے ہوئے چیزوں کو متنازع بنا کر وہ ملک و جمہوریت کی خدمت نہیں کررہے، ان جماعتوں کے ارکان پارلیمنٹ میں موجود ہیں، الیکشن اصلاحات بھی مسلم لیگ ن کی حکومت میں ہوئی ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں